B I E B E R A R M Y ;*
Prvi slovenski forum o pevcu Justinu Bieberju, Bieberarmy Slovenija. Pridruži se nam in si podrobneje oglej forum in spoznaj Justina. Registracija je brezplačna!
B I E B E R A R M Y ;*
Prvi slovenski forum o pevcu Justinu Bieberju, Bieberarmy Slovenija. Pridruži se nam in si podrobneje oglej forum in spoznaj Justina. Registracija je brezplačna!

B I E B E R A R M Y ;*

HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo

Go down 
2 posters
AuthorMessage
bieberbitch
Stratford Kid
Stratford Kid
bieberbitch

▀ Število prispevkov : 367
▀ Starost : 26
▀ Registriran : 2011-05-14

♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo Empty
PostSubject: ♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo   ♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo EmptySat Aug 13, 2011 1:38 pm

♥ 10.del ~ The one with the kiss and angry Alfredo

• Od zaslišanja v dnevni sobi sta minila dva dneva. Vsak dan te obveščajo, da je preiskava v polnem teku. Od takrat, ko si nadrla Justina, nista več nič govorila. Po eni strani umiraš od radovednosti in ti je žal, da mu nisi pustila dokončati stavka. Ker ti niti malo ni bilo jasno zakaj bi to naredil. Po drugi strani si pa vesela, da si imela končno razlog, da si ga poslala k hudiču. Večer je in ti se nisi mogla domisliti ničesar bolj pametnega, kot da si se spravila pred TV. Ker ni bilo nič zanimivega, si gledala nek romantičen film. Zaslišala si nekoga za sabo. Alfredo! si veselo pomislila, se obrnila in nasmehnila. Ampak bil je Justin. Razočarano si se obrnila nazaj proti TV-ju in zavila z očmi. Prišel je k tebi in se usedel. "Rad bi govoril s tabo," je rekel in te pogledal v oči. "Kaj je?" si zdolgočaseno odvrnila. "Res nimam pojma s čim sem si zaslužil to tvoje sovraštvo, ampak.." Ko je videl, da ga sploh ne poslušaš je utihnil, pogledal dol in zmajal z glavo. Potem pa je nenadoma pogledal gor. Z rokami je zaobjel tvoj obraz in te poljubil. Za trenutek si bila tako presenečena, da si mu poljub vrnila. Ne ti, ne Justin nista opazila, da pri vratih stoji Alfredo. Odrinila si Justina in to tako močno, da je skoraj padel s kavča. Potem si mu pa prilepila zaušnico. Alfredo je težko dihal. Bil je besen. "Bi mi kateri povedal kaj je bilo to?" je vprašal in se komaj zadrževal, da ni izbruhnil. "Ne sprašuj mene!" si hitro rekla in skočila na noge. "Alfredo..." si rekla in stekla proti njemu. "Pozabi!" je jezno odvrnil in odšel. "ALFREDO!" si zavpila in stekla za njim. Zunaj je lilo kot iz škafa. Nisi videla Alfreda. Stekla si vse okrog hiše in ga klicala, ampak se ni oglasil. Vrnila si se v hišo, čisto premočena. Justin je bil še vedno v dnevni sobi. "SOVRAŽIM TE!" si v besu zavpila. Glas se ti je zlomil. S pospešenimi koraki si odšla v svojo sobo in se sesedla na posteljo.

Justin's Pov:

Počasi si se odpravil gor po stopnicah. Zdaj se več nisi mogel slepiti. Brez dvoma je zaljubljena v Alfreda. Želel si je, da ne bi imel takega mišljenja, ampak hotel je, da mu Hannah ne bi vračala čustev. Ni si mogel izbiti iz glave, kako ji je nasmešek na ustnih zbledel, ko je ugotovila, da on ni Alfredo. In njenih mehkih ustnic. Zaklenil se je v studio in vzel v roke kitaro.

Perfect girl

Oh Oh Oooh Yeah Yeah

You make me wanna climb on the highest tower
    Look down and scream your name
    You make me wish everyday more and more
    That I could kiss away your pain

Your big brown eyes
    Beautiful smile
    Oh God I wish you were mine

I think you're perfect
    But you don't even know it
    I think you're perfect
    But I always blow it

I'll always remember this look in your eyes
    When he smiles at you
    I can't help but think
    I wish that would be me

I love the way you laugh
    I love the way you make everything sound so easy

I think you're perfect
    I think you're perfect
    But I always blow it

Everytime you walk away
    I wanna scream stay, stay
    I can't even fight fo you
    But I want you so hard, I do

I gotta move on
    But deep down in my heart
    Deep down in my soul
    You'll always be my princess

I think you're perfect
    I think you're perfect
    But I always blow it

And if you ever think of me
    Think of the way you want me to be
    Cause' I don't know what did I do
    But I'll always breathe just for you

Please, please be happy
    Even if I die in pain
    Please, please be happy
    When you leave me in the pouring rain

Perfect, oh oh, my perfect girl

Hannah's Pov:

Ležala si v postelji še vedno vsa premočena. Nisi mogla zaspati. Solze so ti tekle po licih. Nekdo je tiho odprl vrata. Hitro si zaprla oči in se pretvarjala, da spiš. Začutila si, da se je nekdo usedel poleg tebe. Pobožal te je po mokrih laseh in tiho rekel:"Oprosti." Bil je Alfredo. Odprla si oči in ga pogledala. "Ne, ti moraš oprostiti meni," si rekla in solze so se ti spet ulile. "Je že dobro," je rekel Alfredo in te močno objel. "Vem, da te je on poljubil. In videl sem, da si ga pošteno usekala." Malo si se zasmejala. "Torej če greva lepo od začetka... Bi šla jutri zvečer z mano na zmenek?" Nasmehnila si se. "Ja," si preprosto rekla. "Okej. Poberem te ob sedmih," je šaljivo rekel Alfredo. Poljubil te je na čelo in odšel. Zdaj si zaspala in to z nasmehom na ustih.

♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo Tumblrlghgt8xmur1qh4ybbo
Back to top Go down
nika_milosevic
Pants on the Ground
Pants on the Ground
nika_milosevic

▀ Število prispevkov : 80
▀ Registriran : 2011-03-24

PostSubject: Re: ♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo   ♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo EmptySun Aug 14, 2011 3:36 am

kdo poje toto pesem ne zaj tu v zgodbi ampak v resničnosti kdo jo izvaja???
Back to top Go down
bieberbitch
Stratford Kid
Stratford Kid
bieberbitch

▀ Število prispevkov : 367
▀ Starost : 26
▀ Registriran : 2011-05-14

PostSubject: Re: ♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo   ♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo EmptySun Aug 14, 2011 3:41 am

nihče xdd. Jaz sem si jo izmislila, da jo je kao Justin njej napisal.
drugič prosim v temo Komentarčki piši :') & hvala ker bereš! ♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo 242219
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: ♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo   ♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo Empty

Back to top Go down

♥ 10.del ~ The one with the kiss, the song and angry Alfredo
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
B I E B E R A R M Y ;* :: @ justin drew bieber :: fan fiction :: I never planned on falling in love with you { bieberbitch }-
Jump to: